Digitale fakturaer fra Fet kommune

Illustrasjon, digital postkasse

Fet kommune starter med å sende ut fakturaer digitalt i april 2017. Det betyr at fakturaer fra kommunen kommer til deg i din digitale postkasse. Hvis du har reservert deg eller ikke har aktivert digipost eller e-boks sendes faktura i posten. Hvis du har efaktura/avtalegiro i dag vil fakturaene fortsatt komme som før.

Hva er digital post?

Når vi sender deg faktura, mottar du en sms og/eller e-post om at du har fått faktura fra Fet kommune. Dette er noe du legger inn når du oppretter digital postkasse.

Fordelene ved digital post

  • Du mottar fakturaen med en gang (ingen ventetid)
  • Du har tilgang til posten elektronisk overalt
  • Fakturaene dine legger seg i ditt eget arkiv
  • Du er med å spare miljøet ved mindre bruk av papir og print samt redusert transport

Bruk lenkene nederst på siden for å lese mer om ordningen på norge.no og se film via Youtube:

Kontakt oss

Økonomienheten, rådhuset
Kirkeveien 85, Fetsund
Tlf 63 88 61 00